Yurt Dışı Gönderimi

  • Değişim/iade işlemini nasıl yapabilirim? 

    Yurt dışına gönderilen siparişlerde değişim ve iade yapılmamaktadır.

  • Siparişim hangi kargo şirketiyle gönderilecek?

    İnternet mağazamızdan vermiş olduğunuz yurt dışı siparişiniz DHL Kargo ile gönderilmektedir.

  • Kargo ücreti var mı, varsa ne kadardır?

    Yurt dışı siparişlerinde kargo ücreti müşterilerimize aittir. Kargo ücreti tutarı kargonuzun boyutlarına ve ağırlığına göre değişmektedir. Sepetinize girip ödeme kısmına geçiş yaparken kargo ücretleri karşınıza çıkacaktır. Daha detaylı bilgi almak için 08504414707 ya da +90 5424414707 numaralı müşteri hizmetleri numaramızı arayabilirsiniz.

  • Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

    Eğer mağazamıza üyeliğiniz var ise üye girişi yaparak “Hesabım” bölümündeki “Adresim” sekmesinden adresinizi güncelleyebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildikten sonra teslimat adresinde değişiklik yapılamamaktadır.

  • Siparişim ben yokken gelmiş nasıl teslim alabilirim?

    Kargo firması sizi adresinizde bulamaması durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. Paketinizi 3 gün içerisinde belirtilen şubeden almazsanız kargonuz bize geri gönderilecektir.

  • Resmi tatillerde ya da hafta sonu teslimat yapılıyor mu?

    DHL Kargo resmi tatillerde ve hafta sonu teslimat yapmamaktadır.

  • Siparişim kaç günde teslim edilir?

    Siparişiniz Antalya/Türkiye’den gönderilmektedir. Teslimat süresi bulunduğunuz ülkeye göre değişiklik göstermektedir. Ortalama 5-15 gün arasında teslimat yapılmaktadır.

  • Siparişimi nasıl takip edebilirim?

    Sitemize üyeliğiniz var ise üye girişi yaparak “Hesabım” sayfasında yer alan “Sipariş Geçmişi ve Detaylar” bölümünden takip edebilir, üyeliğiniz yok ise sitenin sağ üst köşesinde yazan “Sipariş Takip” bölümünden sipariş numarası ve e-mail adresinizle takip edebilirsiniz.

  • Site üzerinden nasıl sipariş verebilirim?

    Üyeliğiniz varsa üye girişi yaparak, üyeliğiniz yoksa direkt seçtiğiniz ürünü sepete ekleyip ödeme işlemleri kısmına geçip “Hızlı Sipariş” bölümünden teslimat ve ödeme bilgilerini girerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

  • Siparişimi nasıl hediye paketi yaptırabilirim?

    Ürünleri sepete ekleyip satın alma işlemlerine geçtikten sonraki aşamalardan “Nakliye” kısmında yer alan kargo seçeneklerinin altındaki “Hediye Paketi” kutucuğunu işaretlemeniz yeterlidir. Açılan kutucuğa istediğiniz mesajı ekleyebilirsiniz.

  • Ayrı ayrı verdiğim siparişleri birleştirebilir miyim?

    Ayrı ayrı verdiğiniz siparişleriniz birleştirilip tek bir pakette kargolanmaktadır.

  • Siparişimi nerelerden verebilirim?

    Siparişlerinizi www.deepsea.com.tr online mağazamızdan, “deepsea_giyim “ İnstagram hesabımızdan, +90 542 441 47 07 WhatsApp hattımızdan, Facebook “DeepSEA “ sayfamızdan ve 08504414707 - +90 543 4414707 Müşteri Hizmetleri numaralarımızdan sipariş verebilirsiniz.

  • Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

    Siparişiniz kargoya teslim edilmediği sürece siparişiniz de değişiklikler yapabilirsiniz.

  • Sepetimdeki ürünlerin bekleme süresi ne kadardır?

    Sepetinizdeki ürünlerin stokta tükenmediği takdirde 365 gün bekleme süresi bulunuyor.

  • Nasıl üye olabilirim?

    Sitemizin sağ üst köşesinde yer alan “Oturum Aç” butonuna tıkladığınızda Kimlik Doğrulama sayfası açılacaktır. Açılan sayfadaki kutucuğa e-mail adresinizi girip “Hesap Oluştur” butonuna tıkladıktan sonra gelen sayfada kişisel bilgilerinizi doldurup “Kayıt” butonuna tıklayarak üye olabilirsiniz.

  • Neden üye olmalıyım?

    Sipariş durumunuz hakkında detaylı bilgi almak, yeniliklerden ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilmek için üye olabilirsiniz.

  • Üye olmadan da sipariş verebilir miyim?

    Ürünü direkt sepete ekleyip ödeme kısmına geçtikten sonraki “Hızlı Sipariş” bölümünü doldurarak üye olmadan da sipariş verebilirsiniz.

  • Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

    Şifrenizi unuttuğunuz da üye girişi yaptığınız sayfadaki “Şifrenizi mi Unuttunuz?” bağlantısına tıklayınız. Açılan sayfaya sitemize üye olurken girdiğiniz e-mail adresini yazıp “Parola Al” butonuna tıklarsanız girdiğiniz e-mail adresine yeni bir şifre oluşturmak için link gönderilecektir.

  • Şifremi nasıl değiştirebilirim?

    Sitemize üye girişi yaparak “Kişisel Bilgilerim” bölümünden şifrenizi değiştirebilirsiniz.

  • Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

    Sitemize üye girişi yaparak “Adresim” bölümünden adresinizi güncelleyebilirsiniz.

  • Site üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

    0850 441 47 07 ya da +90 542 4414707 numaralı müşteri hizmetleri numaramızdan hafta içi 09:00-22:00, hafta sonu 09:00-22:00 saatleri arasında arayarak üyelik iptali işlemlerinizi yapabilirsiniz.

  • Sitede kredi kartı ya da banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?

    Evet, kredi kartı ve banka kartıyla alışveriş yapabilirsiniz. Sepet tutarınız, sipariş verdiğiniz gün geçerli olan döviz kurundan hesaplanmaktadır.

  • Hangi kartlar ile ödeme yapabilirim?

    Tüm banka ve kredi kartları ile ödeme yapabilirsiniz.

    Not: Kartlarınızın internet alışverişine açık olduğuna emin olunuz.

  • Taksit yapma olanağı var mıdır?

    Taksit seçeneği kullanmış olduğunuz banka ve kredi kartına göre değişiklik gösterebilmektedir. Bankanızla iletişim kurarak bilgi alabilirsiniz.

  • Sitedeki ürünlerin fiyatına KDV dâhil midir?

    Sitedeki ürünlerin satış fiyatına KVD dahildir.

  • Kapıda ödeme seçeneği mevcut mudur?

    Yurt dışı siparişlerinde kapıda ödeme seçeneği mevcut değildir. Kredi/banka kartı ya da havale/EFT ile ödeme yapabilirsiniz.

*Dikkat!

Gümrük prosedürleri, doğal afetler, grev, aktarım kaçırması vb. nedenler belirtilen sürelerin kapsamı dışındadır.

Nadiren de olsa yurt dışına gönderilen paketlerin gittiği ülkede gümrüğe tabi olma ihtimali vardır. Bu durumda gümrük memurları sizinle iletişime geçerek paketinizi almak için ne yapmanız gerektiği konusunda sizi bilgilendirecektir. Gümrük bedelleri siparişinize ve ülkeye göre değişiklik gösterebilmektedir. Gönderilerin gümrüğe takılması durumunda sorumluluk müşteriye aittir.