Sık Sorulan Sorular

  • İptal/İade işlemini nasıl yapabilirim?

    Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde siparişinizle birlikte size gönderilen faturanın arka yüzündeki iade formunu doldurarak iptal/iade etmek istediğiniz ürün/ürünleri faturanın arka yüzünde yer alan Yurtiçi  Kargo anlaşma numaramızla gönderebilirsiniz. Kargo anlaşma numaramız aşağıdadır;

    Yurtiçi Kargo: 359863073

  • İade/değişim yapacağım ürünü hangi adrese göndereceğim?

    Ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde siparişinizle birlikte size gönderilen faturanın arkasında yer alan değişim/iade formunu doldurduktan sonra ürün/ürünleri faturanın üzerindeki Altındağ Mah. 159 Sok. 2.Aysev Apt. No: 5/B Muratpaşa/ANTALYA adresine gönderebilirsiniz.

  • Değişim/iade de kargo masrafları kime ait?

  • Müşteriden kaynaklanan sebeplerden dolayı (ürünü beğenmeme, yanlış beden sipariş verme, vazgeçme, kargoyu kabul etmeme vb. sebeplerden dolayı ) değişim/iade hakkınızı kullanmak isterseniz kargo ücreti müşteriye aittir. 
  • Firmamızdan kaynaklanan sebeplerden dolayı(ürünün ayıplı gönderilmesi vb. sebeplerden dolayı) değişim/iade hakkınızı kullanmak isterseniz kargo masrafları anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile gönderilir ise kargo ücretleri firmamıza aittir.

    Yurtiçi Kargo haricinde değişim ve iade için gelen kargoların masrafları alıcıya aittir. Karşı ödemeli olarak gelen kargolar kesinlikle kabul edilmeyip tekrar geri gönderilecektir.

    Kapıda ödemeli bir şekilde gönderilen siparişlerde müşteriden Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli alınmaktadır. Siparişin iadesi durumunda müşterinin kargo firmasına ödemiş olduğu kapıda ödeme hizmet bedelinin iadesi firmamız tarafından yapılmamaktadır. Müşterinin ürünlere ödediği ücret tamamı ile iade edilir.

  • Hangi ürünler değişim/iade olmaz?

    Faturası ve etiketi koparılmış, zarar görmüş, ayakkabılar ve giyim ürünleri dışarıda giyilmiş, herhangi bir yıpranma yada kir izi oluşmuş, hijyen sebeplerinden dolayı iç giyim ürünleri değişim/iade yapılmamaktadır.

  • İptal ya da iade ettiğim ürünün ücret iadesi ne zaman yapılacak?

    İptal/iade etmek istediğiniz ürünün para iadesi yapılabilmesi için öncelikle ürünün bize teslimatının yapılması gerekmektedir. Ürün kontrol edilip iade işlemleri tamamlandıktan sonra para iadeniz 14 iş günü içerisinde hesabınıza aktarılacaktır.

  • Değişim işlemini nasıl yapabilirim?

    Siparişinizle birlikte size gönderilen faturanın arka yüzündeki değişim formunu doldurarak değişim yapmak istediğiniz ürünün referans numarası ya da adını, beden/numara ve renk bilgisini yazarak faturanın arka yüzünde yer alan kargo anlaşma numaralarından biriyle Altındağ Mah. 159 Sok. 2.Aysev Apt. No: 5/B Murat paşa/ANTALYA adresine değişime gönderebilirsiniz.

  • Faturamı kaybettim nasıl değişim/iade yapabilirim?

    Faturayı kaybetmeniz halinde küçük bir not kağıdına değişim/iade ile ilgili bilgileri yazarak Altındağ Mah. 159 Sok. 2.Aysev Apt. No: 5/B Muratpaşa/ANTALYA adresine gönderebilirsiniz.

  • Kapıda ödemeli siparişlerde para iadesi nasıl yapılıyor?

    Kapıda nakit ödemeli siparişlerde ürünü bize iade için gönderirken faturanın arkasındaki forma para iadenizin yapılacağı banka hesap bilgilerinizi yazabilir ya da telefonla 0 242 242 28 80 - 0 542 441 47 07 (WhatsApp) müşteri hizmetlerine banka hesap bilgilerinizi verebilirsiniz. Kapıda kredi kartı ile ödemeli siparişlerde ise ürün bize ulaşınca para iadeniz hesabınıza EFT/Havale yoluyla gönderilecektir.

  • İnternet mağazanızdan aldığım ürünleri mağazanızdan değiştirebilir miyim?

    İnternet mağazamızdan aldığınız ürünlerin değişimini güncel fiyat üzerinden 14 gün içerisinde faturası ile birlikte mağazalarımızdan değişim yapabilirsiniz.

  • Siparişim hangi kargo şirketiyle gönderilecek?

    İnternet mağazamızdan vermiş olduğunuz siparişiniz, Yurtiçi Kargo ile gönderilmektedir.

  • Yurt dışına teslimatınız var mı?

    Kargo masrafları size ait olacak şekilde ödemenizi gerçekleştirdikten sonra yurt dışındaki tüm ülkelere gönderim yapılmaktadır.

  • Kargo ücreti var mı, varsa ne kadardır?

    Tüm siparişleriniz Türkiye’nin her yerine “Ücretsiz Kargo” ile gönderim yapılmaktadır.
    Kapıda ödemeli bir şekilde gönderilen siparişlerde müşteriden Kapıda Ödeme Hizmet Bedeli alınmaktadır. Siparişin iadesi durumunda müşterinin kargo firmasına ödemiş olduğu kapıda ödeme hizmet bedelinin iadesi firmamız tarafından yapılmamaktadır. Müşterinin ürünlere ödediği ücret tamamı ile iade edilir.

  • Siparişimin teslimat adresini değiştirebilir miyim?

    Eğer mağazamıza üyeliğiniz var ise üye girişi yaparak “Hesabım” bölümündeki “Adresim” sekmesinden adresinizi güncelleyebilirsiniz. Siparişiniz kargoya verildikten sonra teslimat adresi değişikliği için +90 242 242 28 80 ya da 0 542 441 47 07 (WhatsApp) Müşteri Hizmetleri numaralarımızdan bizimle iletişime geçebilirsiniz.

  • Siparişim ben yokken gelmiş nasıl teslim alabilirim?

    Kargo firması sizi adresinizde bulamaması durumunda paketinizi şubenizden alabileceğinizi bildiren bir not bırakır. Paketinizi 3 gün içerisinde belirtilen şubeden almazsanız kargonuz bize geri gönderilecektir.

  • Resmi tatillerde ya da hafta sonu teslimat yapılıyor mu?

    Resmi tatillerde ve hafta sonu teslimat yapılmamaktadır. (Cumartesi günü öğlene kadar bazı bölgelere teslimat yapılmaktadır. Eğer kargonuz şubeye gelmiş ise saat 12:00’e kadar kendiniz gidip teslim alabilirsiniz)

  • Siparişim kaç günde teslim edilir?

    Şehir merkezi ve merkeze yakın yerlere ortalama 1 iş günü, ilçeler ve kırsal bölgelere ise ortalama 2-3 iş günü içerisinde teslimat yapılmaktadır.

  • Kargoyu benden başka bir kişi teslim alabilir mi?

    Kargoyu yakın çevre ve akrabalarınızdan biri de kimlik suretini göstererek teslim alabilir.

  • Siparişim yanlış, eksik ya da kusurlu gelirse ne yapmalıyım?

    Yanlış, eksik veya kusurlu bir ürün teslim aldığınızda, siparişinizle birlikte gelen faturanın arka yüzündeki iade formunu doldurarak, iade etmek istediğiniz ürün/ürünleri faturanın arkasında yazan kargo anlaşma numaralarından biriyle Altındağ Mah. 159 Sok. 2.Aysev Apt. No: 5/B Muratpaşa/ANTALYA adresine karşı ödemeli olarak gönderebilirsiniz.

  • Siparişimi nasıl takip edebilirim?

    Sitemize üyeliğiniz var ise üye girişi yaparak “Hesabım” sayfasında yer alan “Sipariş Geçmişi ve Detaylar” bölümünden takip edebilir, üyeliğiniz yok ise sitenin sağ üst köşesinde yazan “Sipariş Takip” bölümünden sipariş numarası ve e-mail adresinizle takip edebilirsiniz.

  • Site üzerinden nasıl sipariş verebilirim?

    Üyeliğiniz varsa üye girişi yaparak, üyeliğiniz yoksa direkt seçtiğiniz ürünü sepete ekleyip ödeme işlemleri kısmına geçip “Hızlı Sipariş” bölümünden teslimat ve ödeme bilgilerini girerek siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

  • Siparişimi nasıl hediye paketi yaptırabilirim?

    Ürünleri sepete ekleyip satın alma işlemlerine geçtikten sonraki aşamalardan “Nakliye” kısmında yer alan kargo seçeneklerinin altındaki “Hediye Paketi” kutucuğunu işaretlemeniz yeterlidir. Açılan kutucuğa istediğiniz mesajı ekleyebilirsiniz.

  • Ayrı ayrı verdiğim siparişleri birleştirebilir miyim?

    Ayrı ayrı verdiğiniz siparişleriniz birleştirilip tek bir pakette kargolanmaktadır.

  • Siparişimi nerelerden verebilirim?

    Siparişlerinizi www.deepsea.com.tr online mağazamızdan, “deepsea_giyim “ İnstagram hesabımızdan, 0542 441 47 07 WhatsApp hattımızdan, Facebook “DeepSEA “ sayfamızdan ve (+90 242 242 28 80) -  (0542 441 47 07 - WhatsApp) Müşteri Hizmetleri servisimizden sipariş verebilirsiniz.

  • Siparişimde değişiklik yapabilir miyim?

    Siparişiniz kargoya teslim edilmediği sürece siparişiniz de değişiklikler yapabilirsiniz.

  • Siparişim durumumdaki ‘Ödeme Onayı Bekleniyor’ ne demek?

    Kapıda nakit ya da kredi kartı ile ödemeli verilen siparişlerde öncelikle müşterilerle iletişime geçilip sipariş ve beden onayı alındıktan sonra siparişleri hazırlanmaktadır. Henüz onay alınmamış siparişlerde “Ödeme Onayı Bekleniyor” yazmaktadır.

  • Kredi kartı puanlarımla sipariş verebilir miyim?

    Kredi kartı puanlarınız online mağazamızdaki alışverişlerde geçerli değildir.

  • İndirim kuponumu nasıl kullanabilirim?

    İndirim kuponunuzun üzerinde yer alan kodu ürünü sepete ekledikten sonra sepet özeti sayfasındaki “Kuponlar” kutucuğuna yazıp “Tamam” yazınına tıklayarak kullanabilirsiniz.

  • Sepetimdeki ürünlerin bekleme süresi ne kadardır?

    Sepetinizdeki ürünlerin stokta tükenmediği takdirde 365 gün bekleme süresi bulunuyor.

  • Nasıl üye olabilirim?

    Sitemizin sağ üst köşesinde yer alan “Oturum Aç” butonuna tıkladığınızda Kimlik Doğrulama sayfası açılacaktır. Açılan sayfadaki kutucuğa e-mail adresinizi girip “Hesap Oluştur” butonuna tıkladıktan sonra gelen sayfada kişisel bilgilerinizi doldurup “Kayıt” butonuna tıklayarak üye olabilirsiniz.

  • Neden üye olmalıyım?

    Sipariş durumunuz hakkında detaylı bilgi almak, yeniliklerden ve kampanyalardan öncelikli olarak haberdar olabilmek için üye olabilirsiniz.

  • Üye olmadan da sipariş verebilir miyim?

    Ürünü direkt sepete ekleyip ödeme kısmına geçtikten sonraki “Hızlı Sipariş” bölümünü doldurarak üye olmadan da sipariş verebilirsiniz.

  • Şifremi unuttum, ne yapmalıyım?

    Şifrenizi unuttuğunuz da üye girişi yaptığınız sayfadaki “Şifrenizi mi Unuttunuz?” bağlantısına tıklayınız. Açılan sayfaya sitemize üye olurken girdiğiniz e-mail adresini yazıp “Parola Al” butonuna tıklarsanız girdiğiniz e-mail adresine yeni bir şifre oluşturmak için link gönderilecektir.

  • Şifremi nasıl değiştirebilirim?

    Sitemize üye girişi yaparak “Kişisel Bilgilerim” bölümünden şifrenizi değiştirebilirsiniz.

  • Adres bilgilerimi nasıl güncelleyebilirim?

    Sitemize üye girişi yaparak “Adresim” bölümünden adresinizi güncelleyebilirsiniz.

  • Site üyeliğimi nasıl iptal edebilirim?

    +90 242 242 28 80 ve 0542 441 47 07 (WhatsApp) müşteri hizmetleri hattımızdan hafta içi 09:00-22:00, hafta sonu 09:00-22:00 saatleri arasında arayarak üyelik iptali işlemlerinizi yapabilirsiniz.

  • Sitede kredi kartı ya da banka kartı ile ödeme yapabilir miyim?

    Evet kredi kartı ve banka kartıyla alışveriş yapabilirsiniz.

  • Hangi kartlar ile ödeme yapabilirim?

    bonus card, WORLD, Paraf, AXESS, maximum, CARDFİNANS özellikli kredi kartları ile tek çekim ya da taksitli diğer kredi kartı ya da banka kartları ile tek çekim ödeme yapabilirsiniz.

  • Taksit yapma olanağı var mıdır?

    Evet kredi kartı ile ödemelerde taksit seçeneği mevcuttur.

  • Sitedeki ürünlerin fiyatına KDV dâhil midir?

    Sitedeki ürünlerin satış fiyatına KVD dahildir.

  • Kapıda ödeme seçeneği mevcut mudur?

    Kapıda kredi kartı ve nakit ödeme seçeneği mevcuttur.

  • Kapıda ödeme için ekstra ücret ödemesi var mıdır?

    Kapıda ödemeli ya da kargo şube teslim olarak gönderilen siparişlere kapıda ödeme hizmet bedeli olarak kargo firması tarafından ekstra 15 TL ücret eklenmektedir.

  • Kapıda kredi kartı ile ödeme yapabilir miyim?

    Kapıda ya da kargo şubesinde ürünü teslim alırken kredi kartı ile ödeme yapabilirsiniz.